DÜŞ DAĞLARI - ( The Dream Mountain )

Click to go to article's parent site->>DÜŞ DAĞLARI - ( The Dream Mountain )


..

.Pulpit rock

Avangard Kısa Film - An Avangard Shortfilm- @2013 Müzik-Music; Mutlu Polat - ( Instrument; Ocean Shell & Human Voice / Vocal) Acting - Cinematography - Director / Mutlu Polat Küçük Bir Kızken, Portakallardan Saçlarım Şeftalilerden Yanaklarım Kirazlardan Dudaklarım Olsun İsterdim. Anlamazdım Onu Bunu Taşı Attım mı Adamın Gediğine Otursun İsterdim. Kahramanlara Özendim Çıktım Kız Başıma Yollara Daha Çok Gençtim Kalbimi Açtım Dünyaya Sandım ki Anlarlar Beni Kandırıldım, Aldatıldım Sırtımdan Bıçaklandım Bin Bin Defa Neler Gördüm, Neler Neler Sahtekarlar, Soytarılar Aman Aman Bulaşmasınlar Olsun Ben Korkmam Dedim Kabuslar İçinden Geçip Giderim Efsunludur Gözlerim. Sen Hiç Çıktın mı Düş Dağlarına? Bir Düş! Nefesin Olayım. Bir Düş... Düşe, Düşe Düşe Düştüm Düş Oldum. Zaten Bir Düştüm. Düşte, Düş Oldum.

Cast: Mutlu PolatTags:
.

            Google+